19.12.2012 Sesja Rady Gminy |
|
|
Napisał Tomasz Bober
|
19-12-2012 |
W dniu 28 grudnia 2012 r. tj. (piątek) o godz. 10-tej w sali Nr 3 w Urzędzie Gminy w Domaradzu odbędzie się sesja Rady Gminy Domaradz z następującym porządkiem obrad : 1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Powołanie Komisji wnioskowej.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w
okresie międzysesyjnym.
7. Informacja z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz
działaniach inwestycyjnych Gminy.
9. Informacja o pracy Komisji stałych Rady Gminy w okresie międzysesyjnym.
10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie :
a) wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości
b) wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości
c) uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Domaradz
d) górnej stawki opłaty ponoszonej przez właścicieli nieruchomości za usługę opróżniania zbiorników bezodpływowych.
e) terminu częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
f) wyboru metody i ustalenia stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi
g) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminie i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Domaradz.
h) szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów
i) uchwalenia Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na 2013 r.
j) uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami , o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
k) dokonania zmian w uchwale budżetowej na rok 2012.
l) zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Domaradz
m) ustalenia wykazu wydatków budżetu Gminy Domaradz, które nie wygasają z końcem 2012 roku , łącznie z planem finansowym tych wydatków.
n) przyjęcia planów pracy na 2013 r stałych komisji Rady Gminy Domaradz
o) planu pracy Rady Gminy Domaradz
p) rozpatrzenia wezwania pana Wójta Gminy Domaradz do usunięcia naruszenia prawa uchwałą Nr XII/88/2011 z dnia 30 grudnia 2011 r Rady Gminy Domaradz w sprawie uznania skargi za zasadną.
r) rozpatrzenia wezwania pana Wójta Gminy Domaradz do usunięcia naruszenia prawa uchwałą Nr XVI/116/2012 z dnia 21 maja 2012 r Rady Gminy Domaradz w sprawie uznania skargi za zasadną
s) rozpatrzenia wezwania pana Wójta Gminy Domaradz do usunięcia naruszenia prawa uchwałą Nr XVII/122/2012 z dnia 25 czerwca 2012 Rady Gminy Domaradz w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Domaradz.
11. Ocena prowadzonych inwestycji i remontów na terenie Gminy w 2012 r.
12. Analiza realizacji planów odnowy wsi Gminy Domaradz i wypracowanie
wniosków.
13. Przedstawienie przez Wójta Gminy Domaradz precyzyjnej i wyczerpującej
informacji dotyczącej niezrealizowanych uchwał oraz wniosków Rady
Gminy od początku kadencji do 28.12.2012 r – również w formie pisemnej.
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
16. Wolne wnioski i informacje
17. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
18. Zamknięcie sesji.
Zainteresowanych mieszkańców gminy zaprasza się do wzięcia udziału w sesji. |