ISO dla Urzędu Gminy w Domaradzu |
|
|
Napisał Tomasz Bober
|
09-09-2010 |
Dnia 19 sierpnia 2010 roku w sali konferencyjnej Hotelu ICAM w Rzeszowie odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatów ISO 9001: 2008 przyznanych przez akredytowaną jednostkę certyfikacyjną SGS Polska. W gronie 12 jednostek samorządowych województwa podkarpackiego znalazł się Urząd Gminy w Domaradzu. Certyfikat ISO 9001:2008 z rąk wicewojewody podkarpackiego Małgorzaty Chomycz, oraz przedstawicieli CPB w Rzeszowie i SGS Polska, odebrał Stanisław Gierula - Sekretarz Gminy Domaradz.
Ogromny to sukces zważywszy że system został wdrożony i certyfikowany na przestrzeni roku. ISO 9001 to uznany w skali światowej model Systemu Zarządzania Jakością oparty o satysfakcję klienta, wynikający ze spełnienia jego wymagań i potrzeb. To model Systemu Zarządzania Jakością koncentrujący się na skuteczności i efektywności procesów pozwalający na osiągniecie zaplanowanych i pożądanych rezultatów. Został on wdrożony w ramach projektu „Dobre rządzenie w sektorze publicznym - wdrażanie zarządzania jakością i badania satysfakcji z usług w gminach województwa podkarpackiego”. Beneficjentem projektu było Centrum Promocji Biznesu w Rzeszowie, które pozyskało środki finansowe na realizację powyższego projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|